domingo, 26 de febrero de 2012

Diferent


Aquesta setmana no estic del tot bé...el dimarts va ser l'últim dia que vaig sortir, i ho vaig fer amb el propòsit de saber en quan temps correría els 10 km...ara ja ho sé!!en 42 minuts, però l'esforç que vaig fer em va sortir car, vaig arribar a casa ben coix amb aquell dolor al costat del genoll...i com que ja era el segon cop estava una mica preocupat, així que vaig demanar hora al traumatòleg i sabeu que??que segons ell tinc una "Distenció dels lligaments creuats", cal fer la resonància i acabar-ho de comfirmar, però la veritat és que no estic gens tranquil, i fins que no estigui tot clar em sembla que això de correr s'acabat per mi!!

Per sort no tot s'acaba aquí, tots els quilòmetres que no faci corrents els doblaré amb la bike, i de totes maneres intentaré sortir a trotar de tant en tant per no perdre el costum!!de moment ahir dissabte vam anar a la Seu d'Urgell  amb la Mònica, i aprofitant que erem allí vam fer de turistes, vaig agafar el primer tríptic que em va semblar a l'oficina de turisme i ens vam possar a caminar per un camí que anava per la vora del riu fins al poble d'Arfa, varem trigar unes dues hores en fer tot el tomb i van sortir uns 12 km, amb un sol que radiava...el soroll del riu tota l'estona...i amb patos...molts patos..!!va fer un dia espectacular, tan espectacular que jo vaig acabar sense samarreta, perquè duïa una tèrmica que em va fer suar de mala manera!!a més vam acabar agotats i amb unes ganes de dinar increibles. Com que ja era tard, només arribar ja vam agafar el cotxe i vam arrancar per tornar cap a Tremp, però com que la gana apretava tant...vam parar a dinar a Adrall!i quin dinar!!jo vaig acabar ben tip...i la Mònica em sembla que també!!

Avui diumenge, he sortit amb btt i al final he acabat fent dos horetes pujant a les vinyes i passant per la pista on tenía la màquina abandonada el Pes, aquella que s'agafa al pont de Tendrui i que està plena de trencalls, forats, regateres d'aigua i pedres..!!..després de fer tot lo dur i suar la gota grossa, perqué feia molta calor i anava amb el mallot d'hivern que m'ha regalat el meu amic i professor Marc Vilanova (moltes gràcies un altre cop), he baixat per uns camins que no havia fet mai i m'ho he passat molt bé saltant trenca-aigües com un animalet fins que en un salt d'aquests he fotut un cop a la llanta i he punxat!!aquest cop no portava més que l'spray anti-punxades, que per desgràcia estava ben sec, així que xinoxano he baixat caminant desde el barranc que hi ha abans d'arribar a la granja del Baravic, i aquesta tarda me limitat a treure les cubertes i rentar-les per ficar-hi més líquid i preparar la Ktm per la pròxima sortida!!







3 comentarios:

  1. Molt bon cap de setmana!! No t'agobiís pel genoll, segur que podràs fer de tot i córrer amb moderació que és el que hauriem de fer tots.

    ResponderEliminar
  2. Per no voler fer gran cosa no has parat... la resistència el que vol é precisament constància. De vegades ens posem massa pressió i volem complir amb un entrenament que potser no cal... de vegades se n'avança igual fent poc i escoltant el cos que no fotent-li'n... la caminata amb la Mònica segur que ha estat l'entrenament més adequat en aquesta setmana! Com diu Terri... pel genoll tranquil... no forcis simplement!

    ResponderEliminar
  3. Gràcies Dani, el que està clar és que m'ho pendre amb més calma...i estic dacord amb vosaltres en que a vegades menys és més...
    La caminada David va ser tota una excursió!!i al final les meves cames ho van notar eh!!jeje...ho faré més sovint!!però ara del que realment tinc ganes és d'agafar la bicicleta, espero poder coindicir amb vosaltres molt més sovint!! Gràcies cumpanys!!!!

    ResponderEliminar