sábado, 3 de marzo de 2012

Velocitat a tope!!



I pensar que això de la carretera no em deïa res...

Un dia el David Riba em va comentar que feien una duatló a St.Llorenç, amb la pega que la transició es feïa per asfalt (pega per mi que no tinc bici de carretera), aquell dia no li vaig donar importància fins que el Dani em va dir que si volia ell em deixava la seva. Mai m'havia plantejat provar-ho fins aquell moment, així que ahir li vaig demanar, i avui he sortit a provar-ho!!
La primera volta a sigut una passada!! me llevat tard i m'ha donat temps a fer poca cosa, però lo poc que he fet a sigut la canya, les sensacions han sigut boníssimes...la bicicleta anava perfecta, les sabates que m'ha deixat eren comodissimes i la sensació de velocitat és impressionant...sembla que tota l'estona vagis amb el vent en contra, només hi ha un petit inconvenient...que per falta de costum les cervicals es carreguen un munt!!!podria dir que al acabar m'han acabat més cansades les cervicals que les cames!!de totes maneres haig de dir que en tot moment notava les cuixes ben calentetes...si vas amb una relació de marxes una mica dura notes com les fas treballar de valent!!al final he fet el tomb als Masos de Llimiana en una hora justa, quan amb la btt havia trigat fins a una hora i mitja!!quina diferència!!
Com que m'havia quedat amb les ganes de fer més, per la tarda he tornat a sortir, aquest cop direcció la Pobla!! i un altre cop he tingut les mateixes sensacions...unes sensacions molt i molt bones, durant uns moments no tenia la impressió de que fos la primera vegada que ho feia...semblava com si ja ho hagués fet un altre dia, anava super còmode, la mar de relaxat i disfrutant, disfrutant molt!! amb el cap ajupít i amb un pedaleig constant!! m'he quedat alucinat de lo ràpit que surten els quilòmetres i sobretot del bon ritme i la bona velocitat que pots arribar a agafar.
Semblava que s'havia acabat el mòn quan em van dir que tenia el genoll fotut i que havia d'afuixar el ritme alhora de còrrer, avui m'ha quedat clar que quan una porta és tanca, una finestra s'obra, així que ara miraré la possibilitat de tenir-ne una i potser el dia de demà puc sortir amb tota aquesta tropa de Tremp que disfruta tant per la carretera!!!

Aqui deixo l'enllaç de la sortida del matí, el de la tarda no le grabat!!

2 comentarios:

  1. Albert,
    has caigut a la trampa... ets un carretero de pura cepa... ja ets pots vendre la KTM... si et compres una bici de carretera ja no la faras anar...jejeje!!! Estàs valent cabró si has fet el tomb dels masos en 1h... dono per fet que ens trobarem a Sant Llorens...
    Si t'interessa jo tinc una bici per vendre... el que passa que em sambla que tu ets una mica més baixet i potser t'anira gran de talla... en fi, en parlem!

    ResponderEliminar
  2. jajaja...lo de vendre la ktm com a que no eh?¿ suposo que es podrien fer les dues coses!!ja se que amb proutes feines en vaig una però...jeje, m'has de dir quin dia és lo de St.Llorenç!! i lo de la bici ja ho parlarem en persona, que m'interessa bastant!!gràcies David!!ah!!i la crònica de la cursa molt bé, no t'agobïs que és la primera!!a la propera la claves!!cuidat màquina...

    ResponderEliminar