sábado, 4 de febrero de 2012

Més del previst

Bueno...aquí va la primera anècdota del blog!!

Avui com ja haviem quedat amb l'Edu, hem pujat a les antenes de Galliner!!
Ahir quan el vaig trucar ja vam arribar a la conclusió que passariem molt fred, però per sorpresa nostra, quam m'ha passat a buscar feia un sol esplèndit i una temperatura ideal!!hem començat a pujar per la pista i fins l'encreuament que puja a les antenes tot perfecte! allí la pujada és fa més dreta, i com no, anava treient la llengua veient l'Edu com pujava al ritme del seu gos! més amunt m'espera, i un altre cop tornem a trotar junts fins al peu de les antenes, a d'alt glop d'aigua i cap a baix s'ha dit. A la cruïlla de sota decidim anar cap a Montesquiu i a partir d'aquí he començat a notar molèsties al genoll. El dijous ja ho vaig notar, però no li vaig donar importància i avui n'he pagat les conseqüències, de totes maneres només ho notava a les baixades...a les pujades desapareixia, així que he aguantat fins al final.
Per sort, a pocs quilometres de l'arribada m'he començat a trobar d'allò més bé, el ritme ha augmentat un munt i al final hem passat pel corriol que va obrir el Dani, i  que passa paral.lel al camí de baixada, allí tots tres em disfrutat a tope!!
La sortida ha estat genial i amb la companyia de l'Edu i el Max els quilometres surten sols, tot continua sent igual de dur...però està clar que el temps passa molt més ràpid.

Click aquí per veure l'activitat:


No hay comentarios:

Publicar un comentario