sábado, 4 de febrero de 2012

L'arrancada


Primer de tot, salutacions a tothom!!


Avui per fi he decidit obrir el blog. Farà qüestió de 2 anys que vaig deixar el paquet de tabac sobre el marbre de la cuina i vaig sortir a correr per primer cop, recordo que vaig sortir de casa direcció l'estació...vaig passar per darrere el "buenos aires" i vaig tornar per on havia vingut!!desde aquell dia he fet tantes coses que em costa recordar-les, cada dia he intentat fer un pas més, entrenar per arribar més lluny, anar a tot tipus de curses, fer noves amistats per apendre noves coses...explicar experiències...rebre bons consells...etc.
A dia d'avui m'encanta pedalar i m'agrada un munt sortir a correr per muntanya, m'ho passo d'allò més bé!!espero que d'aqui molt temps la cosa segueixi així, i per tal de recordar tantes de moltes anècdotes intentaré escriure-les al blog. Així que fins a la pròxima sortideta!!!!!







4 comentarios:

  1. Albert,
    ja et linko al meu blog... t'animo a seguir... t'ho passaras bé explicant el que fas!
    Ens veiem!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies David!!espero fer-ho bé i compartir molt bons moments!!
      Tu no deixis mai d'explicar-nos les teves batalles!!jeje
      fins aviat.

      Eliminar
  2. tio grande,me parece k este blog tendra grandes carreras para contar,ya lo veras maquina......

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jajaja...i si no son grandes carreras seràn grandes salidas como las de hoy!!

      Eliminar