sábado, 18 de febrero de 2012

7 + 22 + 3


Ja fa dies que no vaig a cap duatló, i és que m'encanten, son molt divertides, però entre cursa i cursa passa molt temps (les fan molt saltejades) i quan torna a arribar el moment de la veritat, em dona la sensació que els músculs ja no recorden com fer la transició, alhora de correr i agafar la btt tot va de conya! els problemes surten quan deixes de pedalar i et posses a correr un altre cop, si no ho tens per costum, les cames començen a fer de les seves...ja portes estona fent exercici, fas un canvi dràstic de musculatura i el més provable és que apareguin les famoses "rampes"...molèsties...dolor...etc, per això he arribat a la conclusió que després de pedalar per poc que es pugui s'hauria de correr ni que fós una miqueta de no res, d'aquesta manera crec que les cames s'acostumarien a la transició.

Avui era el dia ideal per posar-ho en pràctica!! cal dir que quan m'he llevat no sabia cap on aniria, però si tenia clar el que volia fer, així que he sortit de casa corrent, i les cames m'han dut cap a la popular "ruta dels cavalls", portava l'ampolla d'aigua a la cintura, i està clar que per distancies tan curtes no serveix per res més que per molestar!!però en fi...després de fer el tomb, he pujat les escales de casa, m'he calçat les Gaerne i he pujat a la KTM per possar-me a pedalar direcció a les Antenes, a dalt decideixo fer la volta per Montesquiu i tornar per la Font de la O, però la veritat és que sense la pressió d'una cursa costa més apretar i sol, els quilometres es fan més llargs, a més, els llocs hombratius estan molt gelats i l'aire en contra desmotiva molt...és moment per fer alguna foto!!


Al arriba a Tremp tocava fer la prova, així que pujo a casa i deixo la bicicleta, em trec el casc i torno a posar-me les bambes el més depressa que puc, tanco la porta i em posso a correr...i per sort, no he tingut ni el més petit gest d'incomoditat!!podria dir que tot a sortit rodat!!

aqui l'enllaç de l'activitat:

2 comentarios:

  1. Això de la sensació de robocop al córrer després de la bike és una putada, però a mi sempre em passava! Ja fas bé de preparar-ho!
    Per cert, els llocs "hombratius" no sé que són... ;-)))) a veure si algun dia me'ls ensenyes! (de bon rollo cunyi!)
    Espero que aviat poguem fer una sortida amb bike junts!
    Ens veiem!!!

    ResponderEliminar
  2. Jo més que robocop sembla que vagi amb els pantalons baixats als turmells!!jajajaja
    I lo dels llocs "hombratius"...que passa que no existeix oi???...jeje, ara ho he mirat...(ombra va sense h), però bueno cunyiiiii!!!que només tinc el nivell C de català!!!
    La pròxima vegada que agafis la bike dis-mo, tinc ganes de fer rostidetes d'aquelles que em feies fer!!!
    Cuideu-vos molt i disfruteu pel Maresme!!!PETONS

    ResponderEliminar