domingo, 12 de febrero de 2012

Bon cap de setmana


Aquesta setmana vaig haver d'afluixar una mica el ritme, el cap de setmana passat vaig notar molèsties al genoll, i per tal de veure si anava cap a millor, vaig decidir que no sortiria a correr!! el dilluns i el dimecres vam fer spinning amb el Marc (que per mi ja és un bon tute), però de correr res!! fins divendres...que la Mònica em va proposar d'anar a trotar una estona per Tremp. El dissabte ja tenia clar que no faria res ja que anavem a passar el dia a Gerri a casa l'Oscar i la Cris!!però abans de sortir de Tremp l'Oscar em va enviar un missatge i em va dir que em pujes la roba de correr!!per si de cas!!


Vam dinar, vam petar la xerrada, vam fer cafés...xupitos...i al cap d'una estona...quan ja haviem paït el dinar ens vam canviar, i vam sortir al carrer!! eren les cinc de la tarda, no tocava el sol i fotia un fred que pelava, però ens vam posar a trotar amb pujada (perqué allí a Gerri miris on miris tot és cara-amunt) i vam seguir una pista fins arribar a un sender la mar de maco per on passa un traçat de btt que a marcat el Jordi Sauquet de Gerri, es veu que té un recorregut marcat d'uns 40 quilometres per fer amb btt, tot ple de corriols i trialeres, dels que només en deviem fer corrent un 5 % del que realment hi ha!!a mig camí hi havia el poble de Bresca i d'allí ja vam tornar cap a Gerri, per senders esclar!!una volta molt i molt maca que es pot allargar molt si tenim una mica més de temps... aquí deixo els detalls de la volta per si algú s'anima!!


Avui diumenge també hem sortit, aquest cop amb l'Edu, hem sortit de casa seva i d'allí hem anat cap a Palau per la vora del riu tot planejant i hem tornat, ho hem allargat una mica més pujant per la trialera dels dipòsits i fent un altre tomb per Tremp, al final un altra horeta més a la butxaca i una mica més de curtiment per les cames!!per cert!!gràcies Edu pel video dels estiraments, va de conya!!
El cap de setmana que ve deixarem de correr per fer una mica de btt, que ja fa dies que no en faig i tinc el mono!!!!



1 comentario: