domingo, 27 de mayo de 2012

A les Paúles

Quin tros de cap de setmana!!!

Dissabte al matí sortida amb btt, pujada fins al mirador de l'Indi i baixada per la trialera del caragol, amb "xapussón" al llac incluït!! i a la tarda, de cop i volta...i sense tenir-ho previst, em trobo dins la furgo amb el Dani, l'Anna, l'Aran i la Noa!! direcció: l'Alta Ribagorça, allí es celebrava la duatló de les Paúles. Jo ja no comptava participar-hi, però de totes maneres vam cargar la meva bici, així podria seguir la cursa de ben aprop. Després de passar la nit a la furgo i de dormir com un tronc, sense sentir ni el més mínim soroll, ens hem llevat ben d'hora perquè el Dani havia de deixar les coses a l'organització, ells s'encarregaven de pujar-ho tot al punt de transició. Jo he sortit abans i he pogut veure quin ritme de cursa porta la gent que va a les primeres posicions (entre ells el Dani), i després d'una bona pujada fins a mitja muntanya m'he trobat el lloc on es feia la transició bici-córrer, i desde allí, es veia tota la serra per on passaven els corredors. Que dur...no es veia ni el cim per culpa dels núvols!!

Després d'esperar-me una estona, sentia per la radio de l'organització que ja faltava poc perquè arribes el primer...seguit del segon, el tercer...el quart, i el Dani!!! Venga cunyaooo que vas de conya!!quins nervis!! s'ha ficat el casco hi ha sortit a tota velocitat amb la seva 29...ja no l'he tornat a veure fins a l'arribada, on l'esperaven l'Anna i els nens, animant-lo a tope!! 
També em tingut temps per anar de compres, dinar a Benasque i passar-ho bé, sobretot, passar-ho molt bé!!
Gràcies per aquest cap de setmana tan...fantàstic!!

2 comentarios:

  1. Tito!!!! Ens ho hem passat de conya amb tu, merci per portar-te tan bé amb els nens i per convidar-nos a dinar! A la propera ha de vindre la Mónica, aixi ja hi serem tots!

    ResponderEliminar
  2. Jo si que m'ho he passat pipa!! els teus fills sòn el més bonic que he vist mai!! La tita Moni pobreta es va morir d'enveja!! a la pròxima no i faltarà, molts petons família!!

    ResponderEliminar