domingo, 3 de junio de 2012

El famós Trunfo

Ahir dissabte vam aconseguir tot un repte amb el Sergi, per fi em anat a fer el coll del Trunfo!! ja feia dies que em moría de ganes de fer-lo, la gent sempre em deïa que era molt difícil, i que les últimes pujades rarament es podien fer sobre la bici, pos bé!! raò no els i faltava, la pujada consta de 3 super-pujades!! la primera és la primera, i t'armes de valor sense mira a dalt...mires la roda fixament, i no aixeques el cap perquè saps que veure la pendent et matarà psicològicament...però amb una bona empenta és fa!! ara ve la segona...més dreta i més llarga, uff!! aquesta per molt que miris a la roda...si no tens unes bones cames i molta tècnica és molt molt però que molt difícil!! a mitja pujada vaig saltar de la bici!! vaig arribar fins dalt caminant, i un cop a dalt un altre cop a sobre, ja només en falta una!! la última és una mica menys dreta i amb curva, però tot i això vaig veure les estrelles. La pròxima vegada que i vagi potser tampoc la pujaré!! però estic segur que aconseguiré fer un metrets més abans de saltar de la bicicleta.



                 Ja començo a acostumar-me als 2 plats de la bicicleta de la Mònica, va molt i molt bé!!

La baixada per l'latre costat és millor del que la gent pintava!! tothom deïa que estava molt trinxat tot i que era un sender molt guarro!! de guarro res, està espectacular!! m'ho vaig passar molt bé!! per desgràcia de tornada cap a Tremp, a la trialera abans d'arribar a Aramunt Vell, vaig trencar el canvi, és va enganxar als radis i va pujar fins dalt!! per sort vam arribar a Aramunt i alli, vam trucar al cotxe d'assitència.


                           Ja només ens faltava pujar a St.Corneli, sembla que estigui alli a la vora...

Avui hem quedat amb Dani al túnel d'Erinya, ell a sortit molt d'hora de Tremp i a pujat a Pletaverda, i jo i Barri hem pujat per carretera fins a Serradell, però alli a començat a ploure a bots i barrals i com que Barri tenía que ser aviat a Tremp, a colat, i jo me quedat esperant al Dani sota el túnel!! la idea era pujar a Montsor però degut a l'aiguat que a caigut hem decidit baixar un altre cop per carretera, això si!! a tota pastilla!!



2 comentarios:

  1. Lo Trumfo é lo Trumfo... ara ja saps on vas... la propera pujaras mes conservador per poder-la fer sobre la bici... però malauradament ja t'avanço que et tornarà a passar el mateix... peu a terra! La única manera de pujar-la és tenir sort... que el ferm estigui en condicions, que portis els pneumatics adequats a la pressió adequada, que t'agafi en un bon moment de forma... i si Déu vol potser ho pots fer... jo ja he desistit! Que jo conegui nomès han pujat 3 tios: Colom, Terri i el bomber Paco!

    ResponderEliminar
  2. home!! allò és per super-homes!! jo el pròxim cop ficaré rodes de claus i un contrapes al davant...haviam si així hi ha sort..., però tardaré dies a tornar-hi perquè feia una calor insoportable. haviam si ens veiem aviat David, cuidat molt!!

    ResponderEliminar