domingo, 6 de mayo de 2012

La Fira



Bueno...diguem que la fira no l'hem vist gaire, però el cap de setmana de la fira ha estat molt intens, primer de tot ahir al matí, vam sortir amb l'Edu a pedalar un rato, com que ell no tenia gaira estona vam buscar una alternativa ràpida...pujar a les vinyes per tornar a baixar, però baixar per uns senders que ell no havia fet mai i que li van semblar "estupendos"!!com que ben d'hora ja tornavem a ser a Tremp, ell es va quedar a casa i jo vaig continuar una mica més el recorregut donant el tomb per palau i pujant un altre cop a Tendrui pel Pou del Gel, al final van sortir uns 38 quilometrets a bon ritmet.

A la tarda encara vaig disfrutar més...amb els cunyaos sempre aprenc coses noves, llocs super macos!! i senders i camins que jo mai hauria dit que hi eren...és increible la vista que tenen per aquestes coses, i per altres també, el Dani no té por a res i no dubta ni un moment en tirar-se per llocs que possen els pels de punta, i l'Anna i jo ens el mirem sempre alucinant de les "filigranes" que fa!!
 
 

Avui diumenge no ha estat menys, tomet per la fira al matí i un altra vegada sobre la bicicleta a la tarda, aquest cop l'Anna i l'Aran han pujat amb cotxe per trobar-nos una mica més amunt de Tremp, on hem passat l'estona tirant-nos per uns terraplens de terra roja amb les bicis i corrent. Veure l'Aran com juga és un regal!! quan ens hem cansat i el cel s'ha tapat de núvols negres hem tornat a baixar pel sender que dona sota Talarn i amb quatre gotes de no res ja hem tornat a fer cap a Tremp, on es tornava a respirar ambient de fira...

5 comentarios:

  1. T'he passat una foto d'avui al correu, suposo que el tinc bé sinó ja diràs!

    ResponderEliminar
  2. Titooo, lo bé que m'ho passo fotent-te amb enredos!! Tu tampoc et talles un pèl a les baixades!!

    ResponderEliminar
  3. Ja l'he vist!! és molt xula! aquesta càmara vostra fa maravelles, sembla com si el fons fos curvat!! moltes gràcies per tot cunyaos, m'ho vaig passar pipa!!

    ResponderEliminar
  4. Quin parell de penjats!!! No faig una trialera amb vosaltres ni de broma. Si voleu, la feu els dos i jo faig les fotos... jajaja. Estas fet un toro nen!!!

    ResponderEliminar
  5. No n'hi ha per tant home!! el que has de fer és menys còrrer i més pedalar!! jeje, cuidat José...

    ResponderEliminar