sábado, 19 de mayo de 2012

El primer Pletaverda


Tot i que avui la idea era anar a fer el coll del trunfo, la baixa del Xavi ens a fet canviar d'opinió...i al final em optat per pujar a Pletaverda, ni el Sergi ni jo i haviem estat abans, així que no sabiem el que ens trobariem.
La pujada fins a Sta.Engràcia a sigut facilissima!! de tants cops que l'he fet ja tot em passa més depressa i en un moment ets a dalt, passat el poble i encarats ja cap amunt em vist gent de la Unió Ciclista, uns més endarrerits que d'altres...i al capdevant, Mingo i Victor...els maquines del club!! amb ells hem fet petar la xerrada i ens han advertit de la dura ascenció fins a Pleta, ens han dit que hi havia trams on segur que baixariem de la bicicleta, dient-me això...jo anava guardant forçes!! al final, no ha estat tan difícil, el terreny estava perfecte i la roda s'agafava molt bé, xino-xano he pujat, a excepció d'uns 20 metres que la veritat és que si que eren drets i pedregosos.

A partir d'aqui ja ha sigut més xauxa, fotos...menja...beure...mirar..., la veritat és que està allà dalt imnotitza, la vista és una passada!! però tocava tornar a baixar...així que ens hem possat en marxa per baixar pèl bosc de Salàs, d'allí hem tornat direcció amunt cap a Pobla i d'allí hem saltat a la banda d'Aramunt, el que no teniem clar era de si allargar-ho una mica més pujant a Montesquiu...després de la pallissa de Pletaverda a un ritmet de no encantar-se puja a Montesquiu ja era bastant cansat, però ja que i som possats...endavant!! Total, 64km i 1940m de desnivell, Deunidó!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario