domingo, 25 de marzo de 2012

Hivernal de Cervera


Hivernal?? serà primaveral no??

Molt maca la cursa d'avui!! i molt dura també, me llevat super aviat i he arribat a Cervera amb els ulls enganxats, tot degut al canvi d'hora, amb la tontería he dormit 4 hores de no res!!
La cosa ha començat molt bé, tot planejant s'ha anat fent grups reduïts de gent i jo m'he posat en un grup que apretava força bé, hem aguantat tots 5 fins que el camí s'ha fet estret i ha arribat el primer sender de pujada. Tota la cursa ha estat plena de corriols molt tècnics que m'han fet baixar de la bicicleta i m'han fet estar a punt de caure, per no dir, que potser només un 20 % han sigut pistes amples on podies "descansar". Poques vegades he tingut moments per parlar amb la gent, tothom anava a la seva i era molt difícil adelantar en els llocs més estrets, però en un tros de pista molt ampla i llarga que planejava  he adelantat a un grup de 3 que quan m'han vist passar, ho han sapigut aprofitar i se'm han enganxat a "rebufo", quina sensació més extranya...no podia parar de mirar de reull i per sort no he tardat massa en allunyar-me d'ells. Tot ha passat molt depressa menys els últims 10 km, que han sigut la tira d'exigents, plens de pedres...branques...fulles...en fi... llocs en els que s'anava molt a poc a poc i que no s'abansava res. Es veia Cervera a lo lluny però cada cop canviava la direcció del corriol i tornavem a allunyar-nos, al final  l'última pujada l'he fet en grup i darrera la segona classificada, fent el 32 amb un temps de 2h 45 min.





4 comentarios:

  1. Has apretat les dents avui Albert.... 171x' de mijta déu ni do!
    Felicitats pel resultat!

    ResponderEliminar
  2. Gràcies David!! m'ho he passat pipa...faltava la companyia d'algun altre trempoli!!

    ResponderEliminar
  3. Gassssss!! A veure si a la propera m'animo!

    ResponderEliminar
  4. La propera ja saps on és...a Benabarreeeeeee!!!! no em facis plans per aquell diumenge ehh?? que aquella cursa és especial per mi!!i em faria gràcia tornar-la a fer amb tu!!!espero que puguis...

    ResponderEliminar