lunes, 23 de abril de 2012

La ruta dels Salvatges



Si l'any passat va ser maca, aquest any encara ho ha estat més!!

Abans de sortir ens comunicaven que la nit abans havia estat plovent, i que segurament hi hauria més fang del esperat. Per sort no ha sigut així, el terreny estava fabulós, les pistes estaven enxarcades i els corriols humits, però tot el recorregut ha estat collonut!!
Alhora de la sortida el cotxe de bombers s'ha possat al davant per impedir que la cursa no començes fins a la sortida del poble, molt ràpid, s'ha fet un grup capdevanter que anava tocant el paraxocs del cotxe d'assistència i jo m'ho mirava des de darrere, un cop s'ha apartat la pick-up tothom ha apretat el ritme i jo he intentat seguir el primer grup tant com he pogut, fins que al cap d'uns 5 quilòmetres.. "bon voyage", me quedat més sòl que la una!!, per sort m'ha anat de collons, al primer corriol ningú m'ha fet nossa (i jo tampoc he fet nossa a ningú), així que he agafat el meu ritmet i xino-xano he anat fent, ve la primera pujada dreta...s'em enganxa la cadena, s'em mou el canvi, però en 3 minuts ho soluciono i continuo, adelanto gent i apreto, vec que vaig molt bé i em trobo amb força, així que em salto l'avituallament, ara toca disfrutar!! recordava de l'any passat que venia un sender en baixada molt maco, i le fet, disfrutant al màxim en companyia d'un altre noi que anava al mateix ritme que jo, fins al desviament de la ruta llarga ha estat molt entretingut, el temps m'ha passat super depressa, així que la primera pujada de la ruta llarga la pujo tan fort com puc, després ho he pagat i he tingut que afluixar el ritme, però tot i així vaig fent, miro enrere i endavant i no veig a ningú, no sé si és bo o dolent però jo vaig tirant, al tercer avituallament paro i em menjo un plàtan. Torno a donar al desviament de la "mitja-llarga" vec més bicis que venent de la mitjana, en algún lloc em molesta algú, però sòc pacient i m'espero, de cop miro de reüll i veig que només falten 2 km, ja es veu Benabarre!!GASSSS que ja hi som!!!He acabat els 62 km en un temps de 3 hores i 8 minuts, la posició no la se...encara no han sortit les classificacions.

Durant el recorregut he trobat al Jabvier (com diu el Dani) que m'ha donat ànims dient-me que anava molt bé!! i que per desgràcia ha trencat el canvi quan anava dels primers, això si que és una putada!! si vas enrere és igual...però quan vas al davant apretant amb els millors...és una tocada de nassos!!

El Xavi Vilanova tampoc a tingut molta sort...s'ha quedat sense frens en el millor tros del recorregut i a més ha trencat un parell de radis, però amb 2 collons a acabat els 41km del circuit mitjà, i diu que s'ho ha passat d'allò més bé!! l'any que ve repetirem segur!!
Si haig de possar una pega de tot això... és que aquest any no han pogut vindre els meus dos "mentors" i cunyats, Dani i Anna, el pròxim any espero que pogueu venir!!


6 comentarios:

  1. Me'n alegro molt com t'ha anat la cursa! A veure si de cara a l'any vinent podem tornar a fer cotxada!!!
    Ens veiem tito!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies cunyaaaaa!! haviam si pot ser això de la cotxada...seria genial!! petons wapos!!

      Eliminar
  2. Se't nota que has disfrutat... vas pel cami de tornar-te un fanàtic! Enhorabona pel resultat!

    ResponderEliminar
  3. Gràcies David!! aquests últims dies estic gaudint molt de la btt, a veure si aquest genoll s'em cura del tot i amb sort coincidim algún dia!! percert!! enhorabona pel bon paper que has fet a les carenes!! TU SI QUE VALES!! cuidat molt.

    ResponderEliminar
  4. Osti, no sabia que tenies blog. Estàs fet una bèstia i aviat ens donaràs guerra. Felicitats pel resultat!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Álvaro!! Felicitats a tu que saps que vas fer tercer!! jo encara no sé el resultat, jeje, la pròxima vegada haviam si parlem abans i podem anar tots junts!!cuidat maquinot!!

      Eliminar