domingo, 9 de junio de 2013

Rialb Btt Tour



Diuen que és la més dura de la comarca, i raó no els en falta...està organitzada pel Moto Club Segre, la gent del club dedica bona part de l'any a desbrossar i arreglar els senders perquè la gent s'ho passi de conya, el circuit d'aquest any se l'han treballat de valent!

 
                                      
                                                                      BON NÚMERO

 La sortida era de la platja artificial d'Ogern, cada any és surt d'un poble diferent, l'any passat de Tiurana, aquest cop d'Ogern i en teoria l'any que bé serà de Ponts. Just abans del tret s'ha posat a ploure, durant una estona ha parat, però més tard hi ha tornat amb més ganes. Als primers quilòmetres la gent anava com boja...jo no! sabia que em quedaven 80km per davant...així que opto pel "modo ahorro", primer un tros de pla...la gent va en grups, de cop, un monticle de grava per dispersar al personal...i per fi! la primera pujada, no s'ha tardat ni 5 minuts en fer la criva, després d'una bona estona pujant, sendero avall, els corriols estaven increibles, els llocs on hi havia terra la bici s'agafava un munt, en canvi als llocs on hi havia pedra havies d'anar amb peus de plom...per culpa de la pluja clar! una mica més enllà l'Albert Balagué estava al terra, sembla que s'ha trencat la clavícula, els bombers no tarden en arribar i com que hi ha gent de sobres continuo!
 
 
A partir d'aquí sol com la una! pistes rodadores...un tros molt llarg d'asfalt, puja i baixa...senders en pujada...i unes vistes espectaculars de la presa del pantà de Rialb! la trialera de baixada molt maca, la pujada a partir de Ponts ja no tant! a partir d'aquí s'ha fet més dur, el cansament passa factura, portem 40km, encara en queden 40 més i jo vaig de menys a més però pagant les conseqüencies d'anar a bon ritmet! ara ve un tros de sender molt llarg i una mica tècnic! sembla que guanyo una mica de terreny i agafo un grupet de 4, per desgràcia no sóc capaç d'aguantar el seu ritme als llocs on es tira de força bruta!! però amb la calma arribo a l'avituallament i menjo una mica de fruita (el meló era boníssim!), coincideixo amb un noi de Lleida, xerrant xerrant resulta que coneix al Marc Vilanova, diu que entrenava amb ell! no diu molta cosa més perquè ell apreta una mica més que jo i em deixa enrere! ja torno a estar un altre cop sol, però em va de conya...a lo mio! a poc d'arribar pique amb un paio...em mira de reull...el paso i em torna a passar! ara la pista s'ha convertit en un circuit de supercross! tot de bonys i forats...la seva doble va més ràpida, creuem un riu, l'aigua fins als genolls! després la pista és molt bona, queden dos quilòmetres i la rígida fa efecte!! vaig llençat i la doble no aguanta! entro el 13è amb un temps de 4 hores i 6 minuts! bocata de llangonissa...xerrada amb els coneguts...i cap a Tremp que està plovent!!




 
 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario