miércoles, 11 de julio de 2012

De tot una mica

Ja fa dies que no escric res, i és que el poc temps que he tingut lliure, le fet servir per descansar, però aqui van les cròniques de 3 caps de setmana!!!

Farà ja dos setmanes que vam estar a Vilassar, aprofitant que era St.Joan, vam comprar petards (per l'Aran), vam anar a la platja, vam passejar-nos tota la Vila, vam possar-nos les botes de gelats...llet merengada...crossants del Daunis, etc...
També i va haver temps per anar amb bici, amb el Dani, ens vam descarregar el track de la Cabrilenca, una cursa que fan al costat de Vilassar i que passa per un munt de corriols!! els senders eren maquíssims, va ser un recorregut ideal per aprendre a fer servir el gps, ja que hi havia la tira de caminets i cruïlles que no et podies saltar!! és va fer molt llarga i molt trenca-cames, però vam disfrutar com nens, i és que només per respirar els aires del Maresme ja canvia tot!!

La setmana passada és feia l'Espardenyada a Pobla, i com no i podiem ser presents corrents, amb l'Edu vam desidir anar a la part més alta de Monsor amb la bici a animar a tota la gent que i corria, hi havia la tira de Tremp Runners, però la veritat és que jo anava a donar els meus ànims al Dani i a l'Anna, que ho van fer de conya!! també ens vam esperar a que passessin el David, el Sergi, l'Oscar, el Rafel i tota la tropa dels Tremp Runners!! en definitiva...que l' Edu i jo ens vam mosegar les ungles veient la cara de patiment de tots els corredors!! quan ja vam veure a tot el personal vam agafar les bicis i vam colar cap a baix, per veure l'arribada de la gent!!

Aquest cap de setmana no he trencat el ritme, i tot i no trobar-me del tot bé em sortit amb el Sergi a fer un tomet que ja feia dies que volien fer, la volta a Boumort!! hem sortit de Tremp direcció Abella per anar fins a Boixols i pujar fins al refugi de dalt, a partir d'aqui tot ha estat baixada fins a Hortoneda, però encara ens quedava el pitjor, la tornada per la font de O, que quan ja portes estona sobre la bici és fa super llarga!! encara ens han sobrat forçes per fer broma i veure qui apretava més a les pujades. Avui 92 km i 2400 metres de desnivell, cada cop ho fem més bé, i més ràpid també...perquè hem trigat poc més de 6 hores!!

Haviam que toca aquesta setmana que ve...