lunes, 26 de agosto de 2013

3ª Btt Serra d'Almenara



La Btt Serra d'Almenara ja està feta, el dia abans vam anar cap a Bellcaire amb l'Anna i el Dani, i pel mati...després de la previa preparació...Pam!!

Quina polseguera que hi havia! els primers quilòmetres van se un infern...a la sortida 350 bicis, i com més enrrere més pols, així que gasss! al davant, cares conegudes! lo Cunyi, l'Alvaro, lo Mariano, tots els del Motoclubsegre, tots los dels Bluemotors...nivelazo!

La cursa en general era força plana, amb repetxos curts, però importants a l'hora d'agafar posicions! a la primera hora, la  mitja era de 32km/h, increible! després la cosa ja va anar afluixant...venien alguns senderets en pujada que trencaven el ritme, la mitja baixava...però el ritme no! la gent llesta es posava a roda en els llocs rodadors, jo no! era el capdavanter del segon grup i que collons! a donar-ho tot, sempre i soc a temps de deixarme caure i posar-me a roda! a les pujades feiem la goma, jo m'escapava i quan tornava el pla, el grup m'agafava! per sort, un noi, de nom Dani i del BenimotoBikes s'anava posant al davant i em donava un respiro! a la pujada més llarga, em vaig distanciar més i ho vaig aprofitar  per apretar els últims quilòmetres i entrar en la posició 10, per darrere de gent com el Dani, l'Eric, el Pedrosa, l'Enric Ramoneda o el Ramon Duch, tot un logro!! al final, 65km i 1200m/d en 2h i 40min!

Al acabar fruita fresqueta...bocata...i com no! l'explicació de les jugades amb els amics bikers! després...vam poder veure com l'Anna agafava la que será la seva nova bici! una Berria 27,5 superxula que li queda com anell al dit, que la disfrutis Cunyi!  segur que li treuràs el suc a base de bé!
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario