lunes, 10 de septiembre de 2012

La Nargona



Un cop més podem dir que hem anat a una cursa ben xula,
 
Aquesta vegada a Coll de Nargó!! ben d'hora amb Fontelles hem anat cap allí, on hi havia l'Anna i el Dani amb els nens que ja havien marxat la nit abans, un cop allí hem anat a recollir els dorsals i a prepar-nos...la nit abans va caure molt aigua, i estava molt clar que el fang i seria present!! a l'hora de la sortida ACDC a tot drap per previa motivació, i 3,2,1...endavant!! com no, sortida en pujada, jo a l'esquerra pensant que es girava a la dreta i que el tap és faria a dins i resulta que és girava al revés!! però paso bé i agafo bon lloc!! l'Anna i el Xavi han sortit d'una mica més enrere però penso que ja m'agafaràn!! els més bons ja treuen distància, i jo vaig a bon ritmillo, però ara ja ve pujada llarga i en Jabvier ja em pasa...he anat una estona intentant-lo seguir, però poc a poc vec com s'allunya, se que ens espera una pujada molt llarga i tot i que vaig a per totes, no vull reventar-me només començar!! durant la pujada he anat xerran amb un paio de la Seu que anava amb una doble i que pujava que se les pelava...a estones hem passava i a estones afluixava i tornava a estar al davant, però savia que quan arribes la baixada aquell tio volaria!! efectivament!! al primer sender en baixada a desaparegut i no l'he tornat a veure fins que ha punxat!! les trialeres han sigut molt entretingudes, tot i que n'hi havia una que ha sigut durilla perquè era tot de pedra pulida i molla que patinava molt...a més feia pendent cap a l'exterior i només que toquessis el freno la roda ja marxava!! una mica més endavant a vingut un tros de pista en baixada molt trencada que baixava al cul d'un barranc, allí m'he donat compte que la roda del darrera m'anava perdent, per sort al seguent avituallament tenien mantxa de peu, poso aire i continuo, però la cosa no millora i desideixo posar l'spray antipunxades, ara sembla que aguanta!! vaig fent i arribar l'última trialera, aquesta súper maca!! ràpida però amb trampes!! però molt divertida!! ja és veu Coll de Nargó, cartell de arribada en 3 km i apretón final!!

Ha sigut tot un èxit!! l'Anna a fet podi fent segona de les noies, el Javi ha rosat el saquet de macarrons que regalaven als 3 primers classificats perquè a fet 4art i jo he quedat en 12na posició!! Contentíssim!!!


 

No hay comentarios:

Publicar un comentario